Le roi de la jungle

Encore une petite carte réalisée d'après le sketch trouvé chez Dutch Dare card challenges par manque de temps je n'ai pas pu la proposer (c'est pas grave) ....Je vous la montre tout de même....

Le tampon digital utilisé est celui du mois de juin de chez KennyK  (j'adore leurs tampons .....non je ne suis pas sponsorisée par la marque...loL)
colorisé aux feutres (Trya, Tombows)

Le lion représente pour mois les vacances et les safaris photos ce qui explique
les tampons "destinations voyage" (Toga, Inkadinkado)

Pour embellir ma carte j'ai rajouté du ruban noir, une fleur (coupée en deux) et des papillons.
Les encres utilisées sont mes indispensables Distress.



J'ai encore plein d'autres cartes à vous montrer .

.....Alors PaTiEnCe.......
Carte en challenge sur :
Delightful challenges : Jungle theme; Stamp something : Use a digi; #61 Stamp Insanity : Anything goes; #13 ccMonthly challenge blog : Here come summer; #59 Wee memories : Free for all; Craft your Passion : Anything goes; #40 Make it Monday : Anything goes; Catch the bug blog. : Anything goes; My mum's craft shop challenges Punch it; Tuesday throwdown Animal; #38 Crafts and me Stamp something; #1Craft-room challenge Anything goes; My time to craft  #144 Wildlife Reserve


17 commentaires:

Anita a dit…

Adorable card! Thanks for joining us at Delightful Challenges.

Marlene a dit…

Pretty card!

Thank you for stopping by my blog, too!

Davi a dit…

A very fun card with that cutie lion image:) Thanks for sharing with us at TT this week.

Marjanne a dit…

ça donne des envie d'évasion cette carte

Tammy L a dit…

How fun is this! What a great image! Thanks for joining our Anything Goes challenge at Craft Your Passion this week.
Tammy GDT

sylvia a dit…

merci pour ton petit message sur mon blog,
tu fais de très jolies cartes, je repasserais m'en inspirer, les cartes c'est un peu mon talon d'Achile, je suis pas très douée
bises

lamanuelle a dit…

Rigolote et sympa cette carte! Bises parisiennes. Nadine

christ a dit…

il est trop chou ce lion,très bien colorisé,l'effet est réussi,bravo

Lisa Jane a dit…

oh what a cute Lion.. a fab fun card
Thanks for linking up to Make it Monday
Lisa x
Don't forget......... if you leave a comment on another entry, mention that you saw their card on "Make It Monday" for a chance at second prize. The more entries you comment on the more chance you have of winning second prize.

Kerrie a dit…

Great fun image....

Thanks for sharing your creation with Make It Monday.
Don't forget......... if you leave a comment on another entry, mention that you saw their card on "Make It Monday" for a chance at second prize. The more entries you comment on the more chance you have of winning second prize.

hazel a dit…

A lovely fun card. The lion looks so cute and friendly. Thank you for joining us at Craft-Room Challenge.
xxx Hazel.

Zoechaos a dit…

Fabulous card love the theme and great colouring. thank you for sharing with us at our very first Craft-Room Challenge, Good luck XOXO Zoe

Nikki Byrne a dit…

Fabulous card, love the Kenny K lion, thank you for joinning our first challenge at Craft room challenge. Nikki DT

Kim B a dit…

What Fun card! Thanks for joining us at the Craft-Room Challenge. I hope you come back again!

Crafteezee a dit…

Such a fun card. Thanks for joining us at Crafts and Me. Hugs Tracy x

Anonyme a dit…

ta carte est excellente j'adore
bravoo
biz
kokaline

Katie a dit…

What an adorable lion, great card! Thanks for joining us at Crafter's Companion this month

Katie xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...