Nature

Je voulais tout d'abord vous remercier pour vos visites
un réel plaisir de vous voir et de vous revoir ici
Un réel plaisir de découvrir de nouveaux blogs 
Un réel plaisir de lire vos commentaires
alors
 un grand Merci à vous.

-------------------------------------------------------------

Voici ma carte faite à partir du sketch de chez :

J'avais envie de ressortir mes déco's (oiseau et branche de Toga), de vieux tampons (Aladine) et mon Hot gun.....
En ce moment j'adore le noir et blanc alors j'ai associé le tout et ma carte est née....lol.

Le printemps et l'approche de l'été  sont des saisons que j'aime beaucoup (même si il pleut souvent....) et c'est pourquoi j'aime voir sur mes cartes des papillons ( que l'on retrouve près de l'arbre), des oiseaux (découpé dans deux couleurs de papier canson) et/ou de la verdure.

Pour une fois je n'ai pas mis de fleur mais.....un ruban (Toga).
Les bords de carte sont ombrés (avec de la Distress bien sûre......lol)

Un sketch au allure simple mais pas si simple pour moi......
comme quoi le C&S me pose quand même reflexion....

Cette carte participe aux challenges :
Cards et things challenge #82 sketch; Nadia's challenge blog #8 Black/white + 1 color; Cc monthly challenge #13 Here come summer; Lexi's creations  No sentiment; Make it monday # 41 open; Kb cute monday #17 Anything goes; 2 sisters challenge #43 3(papers),2(foliage),1(bird); Cute daisy may Free and easy; Card cupids #29 Animal; Paper-crafting journey #12 Our feathered friends; Creative Belli blog #119 Branches; Guylou's inimitability digistamps Monochromic; Cupcakes craftroom FLowers and/or leaves;

17 commentaires:

Hazel a dit…

Love the black and white with a touch of green - super card (saw it on MIM) x

Mona E a dit…

Such a lovely card. Thanks for joining us at WhoopsiDaisy. Hugs...Mona

christ a dit…

ta carte est sublime,merci pour le lien de la boutique,bisous

lalkygirl a dit…

what a fab card ,love the striking monochrome look with just a hint of green ,fabulous
thanks for joining us at lexis and bonne chance
tracey x

Helene a dit…

Super carte, vraiment très réussie cette association. Bravo j'adore !!!!
Bises

Marjanne a dit…

ça fait chic le noir et le blanc comme ça. Très jolie carte!

Chrissy a dit…

Beautiful. Very striking colour combo.
Thanks for sharing with us at ‘Make it Monday’

Luv CHRISSYxx

Don’t forget. .if you leave a comment on another entrant, mention that you saw their card on ‘Make it Monday’ for a chance at second prize.. the more you comment on and mention MIM, the more chances at winning second prize.

Larisa a dit…

Saw theis project on *Make It Monday* and it is wonderful! It is so bright and beautiful! Love the nice background paper you used here!! ))) Great job!!

eryayo a dit…

superbe carte, tu vois que tu as fini par faire une carte noire et blanche... bises

Sheri a dit…

Very nice card! Thanks for joining us at Whoopsi Daisy Challenges this week ;-)

E.T a dit…

so elegant~ I came here via Make it Monday.

Linda a dit…

great card, thanks for joining Nadias Challenge
hugs linda

Guylou a dit…

Quelle belle carte!!! Je te remercie de ta participation à notre défi!
Salut!
Guylou

darling Ho a dit…

Pretty colour combo! I never tryied it before. Maybe I wopuld make one.:)
Thanks for sharing it. ~~darling Ho~2SC-DT

Hippieaud (aka Audrey) a dit…

Hey Ambrella, what a pretty card you have created!! I love the colors and the way you have used the sketch. So glad to see you playing this week at WHOOPSI DAISY:) Hugs!!

Suzie McFloozy a dit…

Great card - love that tree stamp x
Thanks for playing along at paper crafting journey x
((hugs)) Suzie xoxo

Karen Howard a dit…

OMG, this is super cute!!! Hugs, Karen

P.S. I've candy on my blog, hope you will come by and check it out!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...