Summer

Tout d'abord je souhaite la bienvenue à mes 2 nouvelles abonnées Munette et Hélène.

Sinon j'espère que tout le monde profite bien du soleil.
Il fait déjà 30°c sur le balcon c'est étouffant....
mais je vais pas me plaindre...hihihi


En cette période estivale je me suis dit qu'une petite carte toute en fraîcheur était de circonstance.

En surfant sur le net je suis tombée sur le blog de Hambo Hoedown et j'ai adoré le freebie proposé, aussitôt adopté  et colorisé (Copics, Tombows)

Pour réaliser ma cartounette j'ai sorti mes clears stamp sur le thème "vacances" (Toga, Heidi Swapp, Gaïa), ma perforatrice papillon (Multirex), du Magic mesh et de la cordelette.

Comme je trouvais qu'il manquait un petit quelquechose sur ma carte j'ai entouré le tout au stylo (Reynolds) avec lequel j'ai dessiné mon soleil.

C'est vrai j'avoue...
Les vacances .......Chat.....Dore .......oupssss J'adore....lol


Je vous souhaite une bonne et agréable journée ensoleillée

 Challenges:
(S) Sweet stampin' (new : digi, old : stamps)

37 commentaires:

Jemima's Jems a dit…

fabulous card and an adorable image, love it:)

thank you for joining us at MMCS

sue
xx

Lisa Jane a dit…

whata fun image - a real summery card
Thanks for linking up to Make it monday this week
Lisa x

Marie a dit…

Really great card! Cool image. Lovely colours. Thanks for playing with us over at TPS Challenges this week, and at Bearly Mines too.
Love n hugs
Marie

Courtney a dit…

This is absolutely adorable Ambrella!! Thanks so much for joining in on our Red, White & Blue Challenge at Penny's. Good Luck!!

Courtney~

Pami a dit…

Cute little card. Thanks for joining in with our Red challenge at LCI this week. Pami x

christ a dit…

un excellent jeu de mot, c'est trop fort,elle est magnifique,c'est pour bientot,bisous

Brodders a dit…

Fab card :)Thanks for joining us at Tiddly Inks this week x

pinky a dit…

Cool card. Thanks for joining us at LCI this week.
Pinky

Kirsty Vittetoe a dit…

This is totally cool!

Chrissy a dit…

Now THAT is the way to spend a summers days, very cute card, lovely colouring.
Thanks for sharing at 'Make it Monday'
Luv CHRISSYxx

sallysbitz a dit…

Your card is brilliant. Great image that you have coloured perfectly.

Thanks for joining us this week @ Delightful Challenges & Good Luck x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

Cheryl a dit…

this is a beautiful card,love the image on this bless you for playing at anything goes this week hugs cherylxxxx

Lisa Jane a dit…

oops forgot to saY
Thanks for joining us at LCI this week
Lisa x

Tanya R a dit…

ChatDore, how cute! Thank you for playing with The Pixie Cottage this week. You card made me smile.
Hugs
Tanya R

Fiona a dit…

what a fun card...that image is so cute!! THanks for joining us at Sweet Stampin this week.

Fi
x

Karen Howard a dit…

Wow, this is gorgeous! Thanks for sharing your fabulous card with us at The Pixie Cottage! Hugs, Karen

Gégé a dit…

Effectivement ta petite carte invite et donne envie de plonger dans une eau bien fraîche...et ce que nous avons fait hier étant à vingt minutes du bord de mer!!!
Amitiés Gégé

Helene a dit…

Salut !
Vers Toulouse aussi il fait très chaud.... Ta carte est géniale, J'adore !!!! ça donne envie...
Bonne continuation
Biz et à bientôt
Hélène

Jessica a dit…

Cartherine, thank you for stopping by my blog and leaving a lovely comment. Your card is adorable and I just love the fibers surrounding the image.
:O)
Jessica

eryayo a dit…

ah j'adore ce genre de carte très cool ! bises

NoraAnne a dit…

I love your card! The flowers are beautiful as well as the mesh :) thank you for playing in the Hambo Hoedown!

NancyD a dit…

Your fat cat looks like he is enjoing the summer. Thanks for joining us at Delightful Challenges.

ike a dit…

J'aime votre carte. L'image de chat est excellent et j'adore tous vos embellissements ajoutés. FABULEUX. Nous vous remercions de vous joindre à nous à Forever Friends Monthly Challenge.
Ike xx
FFMC DT

Vicki a dit…

This card rocks! Perfect summer inspiration! Thanks for playing along with our CropStop Challenge Blog!

Faye a dit…

What a cool male card, it's brilliant. Loving the fabby colours. Thanks so much for playing at MMCS this week, Good Luck. x

Crafteezee a dit…

That is one cool card. Thanks for joining us at Bearly Mine. Hugs Tracy x

Julie a dit…

It was lovely to get to see your entry with the LCI challenge this week,Julie

Amanda R a dit…

Very cute, he looks like he is definitely enjoying himself! Thanks for playing along this week at LCI!

Heather a dit…

very cute card! I love that image and the awesome embellishments. so much GREAT texture and lots of fun.

So happy you were able to join us this week at Freshly Brewed Challenges photo inspiration challenge.

Heather D
www.freshbreweddesigns.com

Julye a dit…

Fun card thanks for sharing with us all here at Penny's.

Katie a dit…

Adorable card!
Thanks for playing in The Pixie Cottage this week :)

Purple Crazy a dit…

Gorgeous card, cool cat. thanks for sharing this week at Delightful Challenges, hugs Wendy x

Wedgie a dit…

Fab card, love the image. Thanks for sharing at Sweet Stampin this week! Wedgie xxx

Lynn's Place a dit…

This cat is true meow..so cute...tfs

Lori a dit…

What a fun card - such a cool cat! So glad you linked up at craft us crazy!

Suze a dit…

Prachtige kaart heb je gemaakt , bedankt voor het meedoen asan de challenge bij SCCB.

lieve groetjes suze

Sande a dit…

Such a great card!

Thanks for joining us on "3 DP" challenge at Forever Friends!
Hugs, Sande xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...