Vacances/Holidays


Encore une petite cartounette toujours dans le style des vacances
...j'adore cette période...lol.

Sur le forum Stamp Enjoy, Boubette nous propose pour ce mois de juillet de réaliser une carte tong....
Un défi qui ne m'a pas parlé de suite
mais qui me tentait quand même.

Ni une ni deux j'ai fait le contour d'une de mes tong à défaut de ne pas avoir trouvé de gabarit sur le net.

J'avais déjà trouvé mon tampon personnage (Kenny Kiernan) colorisé aux feutres (Copics, Tombows, Trya). Il ne me manquait plus qu'a embellir ma petite carte tong.

J'ai essayé de réaliser la technique du faux timbre mais comme ça a échoué j'ai juste détouré mes rectangles colorisés à la craie et tamponnés (Stamp enjoy, Inkadinkado, Aladine) à l'encre (Adirondack).
  
 Pour faire le style tong à 100 % j'ai utilisé du ruban plié à l'aide d'un fil, des strass et des fleurs.





Un peu de sable bleu pour rappeler la plage.

et......Voilà
 
ma carte tong est faite


....et non... 

on ne peut pas la mettre......

......hihihi.......


27 commentaires:

christ a dit…

une très bonne idée encore une fois, elle est vraiment trop chou cette petite fille, elles ont un de ces regards. En tous cas bravo,bisous

Tamie a dit…

I just love the Kenny K images. They are so cute and I love the way you colored her. What a fantastic idea for a card. thanks for sharing it with us at PPC this week. Hope you can join us for our next challenge too.

Tamie-PPC DT

lamanuelle a dit…

J'adore!! En plus tu t'es vachement creusée!! Vraiment du beau travail! Bises. Nadine

Aunty Sue a dit…

great card and thanks for joining us at CC this week with our theme colours of summer

sparklingblackrose a dit…

This is great! Thank you for joining us at One Stitch at a Time, hope to see you again soon! Elaine DT xxx p.s I have new candy so feel free to come and enter! www.sparklingblackrose-craftmylife.blogspot.com

brenda a dit…

What a super card.

Thank you for sharing with us at Allsorts this week and good luck.

B x

downrightcrafty a dit…

gorgeous creation and lovely warm summer feel to the creation, thank you for sharing your lovely work with us at the Secret Crafter Saturday Challenge. I have candy if you are interested
Hugs Kate xx

Kate's Makes a dit…

A brilliant idea, you've done a great job! Thanks for sharing your favourite things with us over at SFTW and good luck! Kate x

SYLVIA-ANNE a dit…

Great colouring of the Kenny K image, and a really fun card with a summer theme. Thank you so much for joining us at MAWTT this week - hope to see you again next time. Hugs, Sylvia xxxx

Debs a dit…

Wonderful!
Thanks for playing Free & Easy with us at Allsorts this week.
Good luck.
Debs xx

Jane (Carroll's Creations) a dit…

Thanks for joining our "Here comes Summer" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE this week :)

Hugs Jane x

Renee a dit…

This is great. i love it. Thanx for joining us this week at Incy Wincy. Hope to see you back again next week.
Renee DT

Renee a dit…

It's me again (from IW)
Very cute card. Thanx for joining us this week at OSAAT. Hope to see you back again next week.
Renee DT

Josephine a dit…

What a fabulous project! Je l'aime!

Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week.

Curlybear a dit…

Wow this is a wonderful creation, beautiful colour theme and image,

thank you so much for joining us at the Crafty Catz Challenge Colours Of Summer and wee hope you stop by next week and join in,

Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget :0) x

Crafty Catz DT

carol a dit…

Hi. Thanks for joining us this week at Crafty catz, your summer creation is lovely, x carol

Chris a dit…

very cute card, love the shape, and your coloring.
thanks for playing with us at SFTW.

Kathy D. a dit…

So you made a card in the shape of a flip-flop!! how cute and adorable! I love how you used the ribbon on the flip-flop.
Thanks for punching and die cutting with us at Clearly Inspired Challenge #31 at www.clearlyistamp.typepad.com
Hope to see you on the 16th when the 2nd challenge for the month is released and it will give you another shot at winning!

Karen a dit…

Such a lovely creation. Thanks for joining us at hookedoncraft challenges this week and hope you join us again.

Shannin a dit…

This is such an adorable card. Thank you so much for joining us for "Anything Goes" at Craft Your Passion Challenges. Good Luck :)

Shannin

Helen a dit…

This is fabulous!
Thanks for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge!
Helen x

Carol L a dit…

What a creative, beautifully colored card! Thanks for playing along with Stamps R Us!

Jovita AKA Tia Goofy a dit…

what a great card, love the flip flop shape, great image. Thanks for joining us at Scrap-Creations :>

MAPY a dit…

Hello, ta tong est vraiment superbe, j'adore ce tampon. Bravo ma belle. Bizzzz

bosenberries a dit…

What a cool shaped card! Thanks so much for playing with My Partner in Crafting Crime's beach challenge! Have a great summer!! Robin

mommyof5kidz a dit…

SUPER SUPER CUTE!!! Awesome!!! Thanks for playing with us at Really Reasonable Ribbon!

Laurel a dit…

Such a fabulous creation!
Thanks so much for playing at Wee Memories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...