Let it snow

Bonjour,

J-19 avant Noël....ça va arriver vite .....
Alors je continue dans mes cartes de fin d'année.

Une fois de plus, je participe au challenge de chez Hambo.
Le défi de cette semaine (toujours en utilisant l'image reçue ou une image gratuite) était de voir du gaufrage sur la carte.

Depuis que j'ai vu le tuto d'Annika (Merci Céline) j'essaye en vain de réaliser des nuages mais avec les feutres eh ben........ je n'y arrive pas (en même temps j'ai pas les couleurs adéquates.....) alors j'essaye à la craie......j'avoue ça donne pas le même rendu mais......


Cette carte participe aux challenges :
Pollycraft : Noël amusant
The crazy challenge : tout est possible
Craft your passion : Tout est possible + glitter
StampsRus : Embossage
Forever friends : Noël

8 commentaires:

munette60 a dit…

merci tres tres jolie cette cartounette
bisous

babette a dit…

super chouette ta carte Ambrella
bisous

Judy Rozema a dit…

This turned out beautifully! I love the highlight of color in the background with your dry embossing! Thanks for playing at the Hoedown this week!

Joey a dit…

Fabulous card, thats a great image, thanks for joining us at pollycraft. Joey x

Curlybear a dit…

Oh wow what an out of this world creation I love the image and the design , layout and colour theme its just perfect for our challenge this week,

Thank you so much for joining us at Craft Your Passion this week, I hope you will come and join the fun next week,

Have a lovely day,
Hugs Bridget CYP GDT

craftybunny a dit…

What a sweet little scene.Love all the sparkle too.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Carol L a dit…

What a totally cute image, and I love the embossed background! Thanks for joining us at Stamps R Us!

patricia a dit…

hi what a nice card thanks for joining the foreverfriends challenge this month
patricia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...