Serial reader


Bonjour,

 Pour une fois je m'y prend tôt (lol) voici ma carte pour le challenge de chez Hambo Hoedown.
(Si vous y passez vous verrez que ce n'est pas l'image prévue car petit oubli de ma part....).
Le thème du challenge "cased"

C'est à dire copier l'une des cartes de la galerie des membres ou sur la galerie de Splitcoaststampers.
Pas facile car il y a de très belles cartes.

Voici celle qui m'a fait de l'oeil:
D'une part pour le gaufrage (que j'ai)
et d'autre part pour le style C&S

Pour faire les différents cadres pas de soucis. Mais en ce qui concerne l'étiquette aïe, aïe, aïe...en même temps j'aurai pu prendre une autre forme.....mais toutes trop grandes.....
J'ai changé l'image et écrit le texte en fonction......

Recette :
Gaufrage : Sizzix "Bricked"
Divers : Floricolor, Paper pen, ruban, 3d.

Je participe aux challenges :
MIM : Tout est permis
Simon's says.... : Tout est permis
TTT : texte
The crafter's cafe : Clean and simple


Bonne nouvelle j'ai reçu l'image de la semaine j'ai plus qu'à en faire une autre...lol
Merci les filles

A bientôt
ScrapBiz

Cath.

10 commentaires:

Krafty Hugzz Kenzi x a dit…

Hi, i just had to come by and admire your wonderful cardS, I really like that brick background with the little pictures down the side, and the little girl on her armchair, it reminds me of my firts basement flat when i was 17, so many thanks for bringing back some wonderful memories and sharing your cards on MIM,
Hugz
Kenzie xoxo

lamanuelle a dit…

Super jolie ta carte!! Bravo pour l'adaptation!! Bises. Nadine

busybusyhoneybee a dit…

Awesome creation! Thanks for the inspiration. Glad I saw you on MIM!
Hugs,
Karen C

christ a dit…

ta carte est superbe,j'adore le fond en brique,trop trop joli et ces petites dans les cadres c'est trop chou,c'est une belle réussite,bisous

Lisa M a dit…

These are great! I love the layout here. The brick is fantastic and the sentiments are perfect!

Thank you for playing along with us at Make It Monday!
Remember, for a chance to win the prize from our sponsor, leave a comment for another entry and mention that you saw them on Make It Monday.
Lisa xx

Mephisto a dit…

Really sweet.
Thanks for joining us at SimonSaysStamp this week!

Domi

Judy Rozema a dit…

You did a super job on your cased card! Thank you for choosing one of my cards! I love the changes you made and your sentiment is so cute! Glad you played along with the Hambo Hoedown this week~!

Darlene (SCS:akronstamperdpk) a dit…

This is AWESOME!!! Thanks so much for joining in our “TEXT” challenge at Shelly’s Images! I hope you’ll come back for more fun next challenge!
Darlene
Shelly’s Images DT
MY BLOG

Julia a dit…

Beautiful card. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe Challenge Blog. Hugs, Julia

Min a dit…

Cute Card! =)

Thanks so much for playin' along with us for the Shelly's Images "Text Me” Challenge.
We hope you'll join us again soon! Hugs & Happy Days! ~Min
Kaymin Kreations

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...