HB

Bonjour à tous,


Aujourd'hui, je vous montre la carte que mon homme a reçue ce week end à l'occasion de son anniversaire.






Toujours à partir d'une feuille blanche (Bristol) j'ai réalisé mon fond de carte à l'aide d'encres Distress, d'un tampon texte et un contour fait au stylo gel noir.

Trouvant que les coeurs détourés ne ressortaient pas assez par rapport au fond, je les ai réhaussés à l'aide d'une feuille noire et d'une fausse couture au stylo encre.

Mais une carte qui reste encore trop vide à mon goût.

Je sors donc ma machine de découpe, un dies et ma nouvelle perforatrice ainsi qu'un alphabet autocollant pour finir ma carte
et voilà ce que le résultat donne

                                       



Une carte qu'il a adorée
.........et non.......
le HB
n'est pas un message subliminale
mais juste les initiales du mot Happy Birthday....

C'est tout pour le moment 
A bientôt
Amicalement scrap
...Cartherine...
_______

16 commentaires:

Loz a dit…

Stunning card and colours Cartherine. I saw this on MIM..Loz

Fluffles a dit…

Beautiful, Jx

CRAZYCRAFTSHED a dit…

Hi Cartherin
A fabulous card love the colour's thankyou for joining us this week at CraftyCatz and Good Luck with the DT call
Hugs Dianne xx

Elaine Stark a dit…

A great card. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

Elizabeth Hart a dit…

Very stunning and dramatic card - love it. Thanks for joining us this at the Pile it On Challenge.

Anonyme a dit…

bravo pour cette jolie carte
et avec un peu de retard joyeux anniversaire marc
bisous a vous tous

Faye's Paper Passion a dit…

Hello. I saw this Beautiful card on MIM..Faye

Shirley-anne a dit…

Very dramatic card design ..Love it all . Thanks for sharing on Make it Monday

Cheryl a dit…

Beautiful! I’m stopping by from MIM. (I’m entry #97)

~Cheryl~

**I am having a give-away on my blog. Feel free to stop by if you are interested.**

Mummylade a dit…

this is absolutely wonderful! Thank you so much for entering our challenge at Allsorts this week and good luck!

Samantha a dit…

fabulous card, love the colours, Thanks for Joining us on the Pile It On challenge this time, and great you could join in at Top Tip Tuesday too!

see you soon! hugs Samantha :0)

Bettina L. a dit…

This is a fab card. Love the design with the butterflies, hearts and colours. Thanks for playing at Top Tip Tuesday and good luck. Hope to see you back tuesday for another challenge. Bettina xx

Michelle a dit…

Beautiful card Catherine. Love the layout.

Thank you for sharing with us at Make It Monday this week.

Michelle :o)

Shell~AK Stamper a dit…

Wonderfully done on your card for Hubby!

Thanks for joining us at Southern Girls Challenge....Good Luck!

Shell~Alaska♥
SGC

Annette a dit…

Great card, I love the hearts and the script writing. Nice simple colour scheme, and I love your crisp clean & simple look.
Annette
Top Tip Tuesday DT
xx

scrap joanny a dit…

wow very interesting card and perfect for us challenge - thanks for playing with Lollipop Crafts - hugs Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...